пʼятницю, 12 листопада 2021 р.

                               Міжнародний  проект “ Communicate with Europeans”

     Один із важливих етапів вивчення англійської мови — це розмовна практика. Спілкування з носіями відкриє для вас безліч нових формулювань, які не вживаються на письмі — скажімо, сленгові слова. Важливо шукати співрозмовників, які точно не володіють вашою рідною мовою — тоді ви докладете максимум зусиль до того, аби вас зрозуміли.

       До того ж, жива комунікація занурює в культуру країни, мову якої ви вивчаєте — таким чином можна більше дізнатися про звички та побут, а це — додатковий інтерес та додаткова мотивація до вивчення. Знаходити співрозмовників можна самостійно. У вересні ми знайшли нових друзів та партнерів проекту, з якими успішно тренуємо наші навички спілкування.

   Учні 2(6)-А,Б класів виконали друге завдання міжнародного проекту

“ Communicate with Europeans на платформіeTwinning. Партнерами проекту є вчителі та учні з Словаччини, Румунії та Франції. Діти робили презентації та записували відео про своє місто, школу та щоденні справи. Всі матеріали розміщені на дошці Padlethttps://ru.padlet.com/ugladka3110/k55mz7unrsknrn2i 

Учні розповідали про кількість уроків, свої улюблені предмети та захоплення.

     Отже, що спілкування з носіями мови — це не лише корисно, а й весело. Адже у вас неодмінно з’являться знайомі або навіть друзі в різних країнах, ви зможете дізнатися багато нового про світ і розповісти іншим дещо про себе.

вівторок, 7 вересня 2021 р.

 

Відзнаку eTwinning Quality Label отримано

          Учні 2(6)-А,Б класів отримали відзнаку  eTwinning Quality Label за роботу над міжнародним проектом “eTwinningland”. Партнерами проекту були представники з Греції, Туреччини, Північної Македонії, Сербії та Польщі. Так як школи в цих країнах  були зачинені та частково працювали за змішаною формою навчання, то зустрічі відбувалися в онлайн режимі. Учні представляли себе за допомогою застосунку «Chatterpix», усі відео розміщені на віртуальній дошці Padlet.  Усі учасники мали  змогу прокоментувати відео та прослухати інформацію про своїх однолітків англійською мовою.

          Наступним завданням проекту «eTwinningland» було створення власного аватару-мешканця казкової країни. Учні творчо підійшли до виконання цього завдання та використали додаток Pixton, щоб створити віртуальну версію себе. За допомогою цього додатку можна створити не тільки зовнішність, але й вибрати пози та рухи, додати репліки героя, намалювати комікс.

          Онлайн зустріч була з  дитячою письменницею з Туреччини. Вона презентувала цікаву історію про тварин та їх вподобання в одязі. Потім усі розповідали про себе та описували одяг однолітків.

           В травні відбулась остання онлайн зустріч, під час якої учасникам було запропоновано намалювати свої іграшки онлайн. Усі робили це одночасно, використовуючи додаток Miro. Кожна країна мала свою власну віртуальну поличку, на яку складали іграшки. Діти з захопленням малювали та потім ділилися враженнями від цього додатку.

             Таким чином, під час виконання усіх завдань проекту учні гімназії підтримували зв’язок з однолітками та вдосконалювали свої мовні та ІКТ навички за допомогою інструментів web 2.0.

 


середу, 2 червня 2021 р.

 Last meeting with partners of our awesome project “I keep my health” ! We were discussing traditional children ‘s games in our countries! Children and teachers from Turkey, Spain, Croatia, Portugal and Ukraine were so excited! I hope we’ll have another great project next year!



 Підводимо підсумки роботи в проєкті програми eTwinning

24 травня відбулась остання онлайн-зустріч партнерів міжнародного проекту eTwinning “еTwinningland”. Діти та вчителі з Польщі, Північної Македонії, Греції, Сербії та Туреччини обговорювали свої улюблені іграшки. Перш за все, потрібно було показати свою іграшку та описати її. Потім вчителі вибирали двох учасників майбутнього діалогу. Діти ставили один одному питання та порівнювали свої іграшки. Справжнє захоплення викликала лялька вчителя з Польщі Магдалени, яка була дуже схожа на неї та робот учня з Туреччини.
Після опису іграшок учасникам було запропоновано намалювати свої іграшки онлайн. Усі робили це одночасно, використовуючи додаток Miro. Кожна країна мала свою власну віртуальну поличку, на яку складали іграшки. Діти з захопленням малювали та потім ділилися враженнями від цього додатку.
Наостанок, усі партнери проекту тепло попрощалися та побажали усім успіхів! Сподіваємось на інший цікавий проект у майбутньому в новому навчальному році!

середу, 7 квітня 2021 р.



 Отримали привітання від в.о.заступника міського голови Чепіги С.В. та в. о. начальника управління освіти Херсонської міської ради Журженко Н.С. з отриманням міжнародної відзнаки eTwinning School 2021-2022

пʼятницю, 26 березня 2021 р.

 Мої любі учні і партнери, я безмежно вдячна усім за нашу спільну нагороду! Ми серед 2935 шкіл світу і 13 шкіл України отримали міжнародну відзнаку від eTwinning!



середу, 24 лютого 2021 р.

 20 лютого відбулась чергова зустріч партнерів-інтвінерів та їх активних учнів проекту eTwinningland41 учасника з України, Туреччини, Польщі, Північної Македонії, Сербії та Греції чекали на цю подію. Зустріч була незвичайною, тому що разом з нами була дитяча письменниця з Туреччини . Вона презентувала цікаву історію про тварин та їх вподобання в одязі, використовуючи сторітелінг. Дітям подобається слухати захоплюючі історії, бо сторітелінг - це мистецтво розповідати історії з метою навчання, керування шляхом донесення змісту повідомлення за допомогою спеціальної методики. Вона забезпечує комунікативний, мовленнєвий, мовний, емоційний та соціокультурний розвиток школярів. Сюжет історії завжди викликає безліч емоцій, а наповнення історії (в нашому випадку лексики), допомагає краще засвоїти матеріал. Усі школи, крім нашої гімназії, навчаються дистанційно. Дуже важливо допомогти дітям зі спілкуванням з однолітками, якого їм так бракує.

Місіс Дефне використовувала гігантські фігури тварин, відразу не показуючи їх, а запитуючи дітей за допомогою загадок. Потім діти описували тварину, предмети її одягу та показували свій власний (перелік необхідних видів одягу був надісланий заздалегідь). Діти з цікавістю розглядали та описували одяг однолітків та ставили питання. Двічі місіс Дефне запрошувала нас на веселий танок зі співами. І учні, і вчителі залюбки танцювали та підспівували, кожен по свій бік екрану.

З нетерпінням чекаємо на наступне завдання!



вівторок, 2 лютого 2021 р.

понеділок, 28 грудня 2020 р.

 Новий проект «Etwinningland»

Наш світ страждає від пандемії Covid-19, школи закриті, а дистанційне або гібридне навчання замінили очну освіту у багатьох країнах. Партнери проекту хочуть , щоб учні підтримували зв’язок з іншими та вдосконалювали свої мовні та ІКТ навички за допомогою інструментів web 2.0. Над цим проектом працюють учні 1(5)-А,Б класів гімназії (учитель англійської мови Юлія Шахман).

Партнерами проекту виступають представники з Греції, Туреччини, Північної Македонії, Сербії та Польщі. Так як школи в цих країнах зачинені або працюють за змішаною формою навчання, то зустрічі відбуваються в онлайн режимі.

Перші задання проекту-це представити себе за допомогою застосунку «Chatterpix», усі відео розміщені в Padlet. Учні та вчителі мають змогу прокоментувати відео та прослухати інформацію про своїх однолітків англійською мовою. Учні представляють себе, використовуючи прикметники, першої букви свого  імені. Друге завдання-створення віртуальної листівки для привітань з Різдвом та новорічними святами за допомогою сайту iwishyouto.com.

Сподіваємось, що інші завдання проекту будуть такими ж цікавими!



понеділок, 23 листопада 2020 р.

 eTwinning project “I keep my health”

Учні 3(7)-А, Б класів продовжують роботу над проектом “I keep my health”. В проекті беруть участь 19 вчителів та іх учні з Туреччини, Хорватії, Португалії, Іспанії, Польщі та Словаччини. Наш проект сприятиме підвищенню учнів обізнаності щодо здоров’я. Завдяки різноманітним завданням  та заходам учні дізнаються про способи збереження здоров'я.

На прикладах особистої поведінки учні помічають важливість підтримання особистої чистоти, різноманітного харчування, правильної постави, фізичної активності, обмеження часу на роботу з цифровими технологіями тощо для збереження здоров’я.

Крім того, цей проект буде підвищувати обізнаність учнів  щодо концепцій носіння масок, регулювання соціальної дистанції, частого та акуратного миття рук, а також гри у дистанційні ігри, які набули більшого значення через спалах COVID-19.

В жовтні святкували День яблук та обговорювали їх корисні властивості. В листопаді вели розмову про діабет та шкідливий вплив глюкози на організм людини. 20 листопада відбулась онлайн зустріч вчителів-партнерів проекту, знайомство та обговорення найбільш вдалих моментів проекту.


пʼятницю, 9 жовтня 2020 р.

 Учні 3(7)-А,Б класів почали працювати над новим міжнародним проектом на платформі eTwinning “I keep my health”! Разом з нами працюють 17 вчителів з Туреччини, Іспанії, Португалії,Польщі, Словаччини та Хорватії. Наша мета- це довести учням, що Здоров'я — це життєва енергія, натхнення і задоволення від насиченого подіями життя. Це здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал. Саме тому ми почали створювати логотипи та постери в рамках проекту, використовуючи асоціації та набуті знання!



суботу, 5 вересня 2020 р.

 Цілий рік ми працювали над завданнями проекту eTwinning”From Women’s Day to Europe Day”разом з учнями 3(7)-А,Б класів. Обговорювали  історію свята, участь жінок у боротьбі за рівність та свої права, біографії видатних жінок та сучасну гендерну рівність. Учні готували презентації, відео, створювали колажі до Дня здоров’я та Дня Європи! Дякую усім партнерам та моїм любим учням!!!